"Grote stappen in klantgerichtheid, van leiderschap tot de techneuten"

Equans

"Grote stappen in klantgerichtheid, van leiderschap tot de techneuten"

De uitdaging

Equand is internationaal marktleider in technische dienstverlening. Maar alleen de beste zijn vonden zij niet voldoende. Zij wilden graag met Gastvrijheid & Klantgerichtheid het verschil maken.

Onze aanpak

In samenwerking met Equans hebben we het "care for customers - programma"ontworpen en dit mogen we al sinds 2017 voor hen verzorgen. In dit programma hebben we ook goed rekening gehouden met wie echt onze doelgroep is en waar hun leer/ontwikkelbehoeften liggen. Daarnaast hebben we ook het leiderschapsteam mogen trainen om hen te helpen sturing te geven aan deze teams.

✔ Meten van klantbeleving & start van bewustwording

Hierbij hebben we de klant van Equans ook een actieve rol gegeven en komen we met realistische spiegel.

✔ Visie op gastvrijheid

en wat betekend dat in concreet gedrag.

✔ Het ervaren en voelen van gastvrijheid

met zijn allen aan de slag in een speciaal met Equans samen ontwikkelde game.

✔ Vertaalslag naar de praktijk

verdere ontwikkeling van gastvrije vaardigheden in hun dagelijkse praktijk.

✔ Vieren van succes

zo belangrijk om samen stil te staan bij wat er geleerd is

Het resultaat

Ervaring van de klant

''Onze samenwerking met Breaking Habits ervaren we als positief. Vanaf de eerste pitch voelde het alsof ze ons écht begrepen. Dit gaf ons meteen het vertrouwen dat ze maatwerk leveren en begrijpen wat wij als organisatie nodig hebben.

Breaking Habits doet meer dan alleen trainingen geven; ze denken mee, passen zich aan elke groep aan en weten zelfs onze techneuten te activeren. Tussendoor is er veel afstemming met ons als organisatie, zodat ze maatwerk kunnen leveren per groep. Hun enthousiasme en persoonlijke benadering zorgen voor een veilige en energieke leeromgeving. Vooral de hospitality-trainingen en het gebruik van DISC-profielen hebben veel impact gehad. Onze medewerkers kijken nu bewuster naar klantrelaties en handelen hier proactief naar, wat heeft geleid tot hogere klanttevredenheidsscores.

De samenwerking voelt persoonlijk en professioneel. Breaking Habits is een partner die meedenkt, resultaten levert en altijd gericht is op het beste voor onze organisatie. Dankzij hun trainingen hebben we grote stappen gezet in klantgerichtheid. We werken nu al meerdere jaren samen en het bevalt ons nog steeds goed.'’

Brigitte Verburg- Directiesecretaresse

''Onze samenwerking met Breaking Habits ervaren we als positief. Vanaf de eerste pitch voelde het alsof ze ons écht begrepen. Dit gaf ons meteen het vertrouwen dat ze maatwerk leveren en begrijpen wat wij als organisatie nodig hebben. De samenwerking voelt persoonlijk en professioneel. Breaking Habits is een partner die meedenkt, resultaten levert en altijd gericht is op het beste voor onze organisatie. Dankzij hun trainingen hebben we grote stappen gezet in klantgerichtheid. We werken nu al meerdere jaren samen en het bevalt ons nog steeds goed.'’

Brigitte Verburg- Directiesecretaresse

Wil jij dit ook? Neem contact op

Neem contact op