ONLINE TRAININGEN VOOR DE HORECABRANCHE
De rode draad door onze trainingen is het maken van écht contact: met jezelf, met je collega’s en je gasten.
In deze bizarre tijden, waarin iedereen fysiek op afstand is, merken wij dat juist veel écht contact ontstaat. Contact door verbondenheid van hetgeen wij samen meemaken.
De fysieke afstand betekent voor de horecabranche enorme uitdagingen en onzekerheden. Tegelijkertijd word je gedwongen dingen anders te doen. De focus hierin zal voor iedereen anders zijn.
Wij richten ons graag op de mogelijkheden, op datgene wat wél kan: trainingen op afstand, met hetzelfde échte contact.
Heb jij met jouw team ook behoefte aan inspiratie en ontwikkeling? Laat het ons weten, dan gaan we je helpen!
Praktisch
Met dit online trainingsaanbod brengen wij horecapersoneel digitaal samen om hen te inspireren.
Wij werken hiervoor met een online systeem, zodat alle deelnemers vanuit thuis kunnen inloggen. De enige vereiste is dat de deelnemers een computer met internetverbinding hebben.
Deze online trainingen (m.u.v. coaching) duren 2 uur en zijn net als ons live trainingsaanbod impactvol, concreet en interactief.
Voor iedere training geldt dat wij de tijd samen zo goed mogelijk willen benutten. Daarom zetten wij de deelnemers alvast op ‘aan’ met een voorbereidende opdracht. Na afloop van de training krijgen zij een praktijkopdracht mee.
Hieronder de meest voorkomende online trainingen voor de horecabranche. Heb jij behoefte aan ontwikkeling op een ander gebied? Bel of mail ons, wij denken graag mee over een training die past bij jouw wensen.
Gastvrijheid na heropening
“Hoe ziet gastvrijheid er in de nieuwe situatie uit? Zet je team op scherp!”
- Inzicht in nieuwe behoeften rondom veiligheid, hygiëne en gastvrijheid.
- Procedures worden onder de loep genomen.
- Contact is nu juist belangrijk, dus hoe creëren we dit op de juiste manier?
- Samen kijken waar de kansen liggen, want die zijn er meer dan ooit!
Leidinggeven doe je zo!
“Praktische training leidinggeven voor bedrijfsleiders”
- Inzicht in je team en het geven van sturing aan je personeel.
- Hoe krijg ik ze zover? Het stimuleren van personeel tot gastvrij gedrag en actief verkopen.
- Hoe houd je je personeel bevlogen, ook in tijden waar je niet open bent?
Gastvrijheid
“Train jouw team van gastvrij naar gastgericht!”
- Bewust worden wat gastvrijheid inhoudt en het belang daarvan
- De gast centraal: hoe doe je dat?
- Gastvrij beïnvloeden
- Herken je gasten
- Aan de slag met gastvrijheid
Actief Verkopen
“Leer jouw team inspringen op verkoopkansen!”
- Inzicht in het belang van actieve verkoop
- Hoe speel je op een gastvrije manier in op de latente behoefte van de gast?
- Verkoopkansen zien
- Aan de slag met verkopen!
Speciaal bier
“Leer meer over de theorie achter speciaal bier”
- Inzicht in verschillende soorten speciaal bier
- Het verhaal van bier / beleving van speciaal bier
- Handvatten om actief mee te denken met gasten en hen te adviseren op het gebied van speciaal bieren
1 op 1 coaching
“Intake met één van onze coaches over een thema naar keuze, zoals bijvoorbeeld:”
- Leiddinggeven en omgaan met medewerkers
- Zelfvertrouwen, grenzen stellen en assertiviteit
- Tactisch communiceren en omgaan met conflicten
- Profileren, beïnvloeden en overtuigen
- Time management discipline en doelgericht werken